[RONDE 2] KRNWTR in top tien duurzaamste merk van Nederland! Stem nu!

UPDATE: KRNWTR is doorgedrongen tot de laatste tien DRIE (Lees hier UPDATE 16 november) kandidaten die strijden om de titel ‘Duurzaamste merk van Nederland 2012’, georganiseerd door Allesduurzaam.nl. Als je hebt gestemd: bedankt! Maar we hebben jouw steun nog steeds hard nodig. Tot 15 november kan je stemmen om te bepalen welke drie merken uiteindelijk gaan strijden om de titel. Stem meteen op KRNWTR en laat zien dat je ons initiatief steunt. Aarzel ook zeker niet om dit bericht te delen. 

Waarom kraanwater?
In Nederland wordt veel bronwater gedronken. Best vreemd. Ons kraanwater is veilig en schoon en één van de beste drinkwaters ter wereld. Waarom importeren we dan eigenlijk ‘verpakt’ bronwater uit Frankrijk, België en Italië? De productie, het transport en de verpakkingen zijn immers slecht voor ons milieu. Door KRNWTR te steunen geef je kraanwater de waardering die het verdient.

Waarom stemmen voor KRNWTR?
Kraanwater is de duurzaamste dorstlesser van Nederland. Met KRNWTR wordt het drinken van kraanwater gestimuleerd en verschuift het beeld dat we ervan hebben van goedkoop, naar zelfbewust en milieuvriendelijk. Met KRNWTR laat je dus zien dat je kiest voor het duurzame alternatief, als dat er is, en maak een statement tegen de wegwerpcultuur! Bovendien moedig je de mensen om je heen aan om dat ook te doen.

bronwater-krnwtrx

De wedstrijd
De verkiezing van ‘Duurzaamste merk van Nederland’ gebeurt etappes. Het eerste doel om in de top 10 duurzaamste merken van Nederland te komen hebben we gehaald. Tot 15 november kunnen stemmen op de top tien. De derde en laatste stemronde, van 15 tot en met 18 november, zal uiteindelijk bepalen welk merk het Duurzaamste merk van 2012 is. oktober. Op 20 november wordt de winnaar bekend gemaakt op het Nationaal Sustainability Congres.

Ga naar www.allesduurzaam.nl en stem direct!

Verkiezing in the picture:
Lees hier een interview door ‘voor de wereld van Morgen’ over de nominatie en ambities van KRNWTR.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail
2 Reactie's

Geef een reactie