Adformatie: ‘Nederlands kraanwatermerk: KRNWTR’

Twee vrienden uit Amsterdam, Tetsuro Miyazaki en Tom Niekamp, willen kraanwater weer terug op de kaart zetten en hebben hiervoor ‘krnwtr’ ontwikkeld: ‘een duurzaam alternatief voor dure en milieuonvriendelijke bronwaters’. Met het eerste merk voor Nederlands kraanwater willen ze kraanwater ‘weer de waardering geven die het verdient en een vuist maken tegen bronwatermerken van bedrijven als Danone, Coca-Cola en Nestlé’.

Miyazaki: “Onbewust blijven we reclame maken voor de grote bronwaterfabrikanten en krijgt kraanwater niet de waardering die het verdient. Door je plastic flesje in te ruilen voor een krnwtr-fles maak je een statement voor duurzaamheid, en stimuleer je je omgeving om hetzelfde te doen.’ De initiatiefnemers zeggen dat steeds meer restaurants en bedrijven water uit krnwtr-karaffen schenken. ‘We willen kraanwater in de horeca op de (menu)kaart krijgen, gratis of tegen een kleine vergoeding. Zo is het voor iedereen duidelijk. Want niets is zo vervelend als je om water vraagt dat de ober antwoord “plat of bruisend”?’, zegt Niekamp. Deze zomer is krnwtr ook verkrijgbaar op diverse festivals.

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail
Geen reactie's

Geef een reactie