Misset Horeca: ‘KRNWTR wil KHN aansporen tot kraanwateradvies’

door Richard Kok 20 okt 2012:

De actie op Facebook om meer kraanwater te schenken in de horeca heeft al meer dan 16.000 ‘likes’ opgeleverd. KRNWTR wil kraanwater in de kaart zetten en zoekt met de actie fans om vakorganisaties als Koninklijke Horeca Nederland (KHN) aan te sporen hun leden te adviseren kraanwater op de kaart te zetten.

‘Door kraanwater een merk te maken, verbeteren we het imago waardoor kraanwater beter kan concurreren met de welbekende bronwatermerken. Kraanwater is namelijk minstens zo lekker als bronwater’, aldus Tom Niekamp van KRNWTR.

Op Facebook steunen inmiddels ruim 16.000 mensen de oproep voor kraanwater in de horeca. Niekamp: ‘Verder houden we een kraanwaterkaart bij waarop alle horecazaken staan die kraanwater schenken. Op dit moment zijn dat er 1.300’.

Bron: Misset Horeca, oktober 2012

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail
Geen reactie's

Geef een reactie