fbpx
kraanwater in de horeca

De 10 grootste ergernissen in de horeca

Uit onderzoek van Culy.nl blijkt dat de Nederlandse gasten in de horeca zich heel wat ergeren wanneer zij uit eten gaan. Onvriendelijk en onoplettend personeel staan boven aan. Hoe staat het inmiddels met kraanwater in de horeca?

De 7de ergernis: Kraanwater in de horeca
Geen (gratis) kraanwater staat op de zevende plaats in de lijst van ergernissen. Kraanwater in de horeca wordt door de campagnes van KRNWTR (onder andere de KRNWTR app) meer en meer geaccepteerd. Ondernemer en gast zien het als een vorm van gastvrijheid. Als er een redelijke prijs voor gevraagd word, als deze prijs duidelijk gecommuniceerd wordt en als kraanwater op een mooie manier gepresenteerd wordt, zijn gasten vaak bereid om er iets voor te betalen.

De 10 grootste ergernissen in de horeca

  1. • Onvriendelijke bediening (74 procent)
  2. • Onoplettende bediening (68 procent)
  3. • Slechte kwaliteit van het eten (67 procent)
  4. • Een slechte prijs/kwaliteit verhouding (48 procent)
  5. • Vieze toiletten (46 procent)
  6. • Lang moeten wachten op eten (46 procent)
  7. • Geen gratis kraanwater schenken (37 procent)
  8. • Overlast (35 procent)
  9. • Lang moeten wachten op de rekening (28 procent)
  10. • Te krappe tafels (25 procent)

 

waterkannenMet de mooie KRNWTR-tappunten, flessen en karaffen serveer je op een stijlvolle manier kraanwater. En kun je er een redelijke vergoeding voor vragen. Daarnaast kan je leuke ingrediënten toevoegen, waardoor de kraanwaterbeleving nog specialer wordt.



MEER INFORMATIE?
CONTACT
OP SCHOOL
IN DE HORECA
OP HET WERK