Radiodebuut bij BNR Duurzaam

Vandaag hebben we ons radiodebuut gemaakt op Business News Radio. We werden benaderd door BNR Duurzaam om in het programma Aan de slag, met Paul van Liempt, te vertellen over WeTapWater en 100dgnkrnwtr.

Na een ietwat moeizaam begin, kwamen Tom en ik er lekker in. We hebben het gehad over onze persoonlijke ervaringen tijdens 100dgnkrnwtr, over kraanwater bij bedrijven en in de horeca.

In het kort:

100dgnkrnwtr Ja het is af en toe lastig om alleen maar kraanwater te drinken. Vooral het sociale aspect, zoal een biertje drinken met vrienden of een glaasje wijn bij lekker eten missen we soms.

In de horeca willen we kraanwater op de kaart zetten, zodat voor klanten duidelijk wordt dat het geschonken wordt. Elke horecazaak moet hiervoor zelf een prijs kunnen bepalen. Het is immers een product/dienst, en dat kost geld.

We vinden ook dat iedereen op zijn/haar werk toegang moet hebben tot kraanwater. Zo werd het voorbeeld van het hoofdkantoor van ABN-AMRO aangehaald, waar in het bedrijfsrestaurant geen kraanwater, maar alleen (duur) verpakt water te verkrijgen is.

Je kunt het hier nog eens beluisteren >

En lees hier het hele artikel >

Beste Paul, we komen op 10 april graag terug om te vertellen wat we tijdens 100dgnkrnwtr voor elkaar hebben gekregen. En voor een lekker drankje uiteraard!

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail
Geen reactie's

Geef een reactie